loading...
مجله تفریحی سرگرمی کبیر فان | اس ام اس , عکس , مد و اخبار , نرم افزار
Kabir بازدید : 40 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

  KabirFun | سایت سرگرمی تفریحی کبیر فان

از بس تو این پیج نوشتم روحانی مچکریم امروز وقتی تو تاکسی بقیه پولمو از راننده گرفتم بهش گفتم مچکرم روحانی :) )
راننده : بله؟!
من: هیچی گفتم من چاکرتم هانی ! مخلصتم عزیز !
راننده که از این سیبیل کلفتا بود : برو پایین بدو :|

از وقتی روحانی اومده ماشینم دیگه وسط میدون خاموش نمیشه :D
روحانی مچکریم

بهمون ثابت شد فوتبال روحانی از والیبالش بهتره . . .

ﻋﺎﻗﺪ : ﻋﺮﻭﺱ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻓﻌﻪ ﺁﺧﺮ ﻣﯿﮕﻢ ، ﺁﯾﺎ ﻭﮐﯿﻠﻢ

ﻋﺮﻭﺱ : ﺑﺎ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﺍ ﻭ ﺑﺎ ﺗﺸﮑﺮ ﺍﺯ ﺁﻗﺎﯼ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ، ﺑﻌلهههه

ﺩﺍﻣﺎﺩ : ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻣُﭽﮑﺮﯾﻢ :) )))

روحانی مگه قرار نبود منو ٨ بیدار کنی؟؟؟؟؟

این بود نتیجه اعتماد ما ؟؟؟؟ واقعا که…

ﻟﺐ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﯾﻬﻮﯾﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﻪ
ﻫﻠﯿﮑﻮﭘﺘﺮ
ﺍﻭﻣﺪ ﺑﺎﻻ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻧﻤﻮﻥ ﻭ ﯾﻪ ﻣﺎﻣﻮﺭ ﻧﯿﺮﻭ
ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺑﺎ
ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﺭﺍﭘﻞ ﺍﻭﻣﺪ ﺭﻭ ﭘﺸﺖ ﺑﻮﻡ ﺩﯾﺶ
ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ ﻣﻮﻥُ
ﺗﻨﻈﯿﻢ ﮐﺮﺩُ ﺭﻓﺖ:))

ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻣُﭽﮑﺮﯾﻢ…

اقای روحانی لُـــدفن منو فردا ساعت هشت و رُب بیدار کن…

ایران با ۱۰۳ پله صعود
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به مقام هشتمین کشور شاد در جهان دست پیدا کرد!
روحانی مچکریم

الان پشه اومد بهم گفت : سلام، نیشت بزنم ؟
گفتم نه عزیزم مرسی … گفت خواهش میکنم و رفت !
پشه ها چه با ادب شدن !
مچکریم روحانی :|

آقا من خودم دیدم روحانی به قوچان نژاد پاس داد
.
.
.
.
.
روحانی مچکریم :) )

از وقتی روحانی رییس جمهور شده ، باطری لپتاپ م بیشتر شارژ رو نگه میداره! :) )) مچکریم روحی جوون! :) )

امروز بابام کولرو زد روتند…
روحانی مچکرم.

عِـــــــــــه!!!
یه شارژ دو تومنی خریدم، پنج تومن شارژ داشت!
روحانی مچکریم

چرا آمپر بنزین نمیره پایین؟
روحانی مچکریم

دیگه وقتی فال حافظ میگیرم چیز الکی و بی ربط در نمیاد :خخخ
روحانی مچکریم

از وقتی روحانی رییس جمهور شده گوشیم راحتتر از جیبم درمیاد…
جالب اینجاست که glx هم نیست
روحانی مچکریم

از وقتی روحانی رییس جمهور شده تکه های آناناس از رانی راحت تر درمیاد :خخخخخ
روحانی مُچکریم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 112
  • بازدید کلی : 11,741