loading...
مجله تفریحی سرگرمی کبیر فان | اس ام اس , عکس , مد و اخبار , نرم افزار
Kabir بازدید : 32 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

KabirFun | سایت سرگرمی تفریحی کبیر فان

اس ام اس شب امتحان – خرداد ۹۲

 

 

 

میترسم وسط امتحانات برم تو کما!

.

.

.

خیلی بهم برمیخوره وقتی دارم درس می‌ خونم از خواب بیدارم کنن :|

.

.

.

توهمی که هیچوقت عملی نشد :

امروز از اینجا تا اینجا میخونم فردا بقیشو . . . و دیگر هیچ !

درس خواندن چیست؟

بهترین قرص خواب آور و آرامش بخش که با خواندن یک خط کاملا گیج شده و به خوابی عمیق فرو می روید . . . !

.

.اس ام اس شب امتحان – خرداد ۹۲

.

بابام این ترم میگه یکمم درس بخونی بد نیستا !
گفتم تو درس می‌ بینی و من پیچشِ درس . . .
بابام ١٠ دقیقه سر تکون داد و اتاقو ترک کرد !

.

.

.

ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ !
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﻮﻩ ﮐﻨﺪﻩ ﺑﺎﺷﻢ ! ﻧﻪ !
ﯾﻪ ﺩﻩ ؛ ﺑﯿﺴﺖ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻡ ! :|

.

.

.

قابل توجه اونایی که سر کلاس میگفتن کوووو تا آخر ترم :
الان رسیدیم به همون “ کوووو ” ، پیاده بشید و از مناظر لدت ببرید ! :D

.

.

.

شنبه هم تموم شد و یادی کنیم از عزیزانی که باز هم نتونستن از این شنبه درس رو شروع کنن
روحشون شاد و یادشون گرامی :lol:

.

.

.اس ام اس شب امتحان – خرداد ۹۲

من غلط بکنم ارشد شرکت کنم !
“ دیالوگ ماندگار شب های امتحان ”

.

.

.

فکر کنم تو جزوه هام الکل وجود داره !

لامصب ۲ صفحه واسه امتحان خوندم گرفت منو :|

.

.

.

دقتی که بعضی از اساتید در تصحیح اوراق امتحانی به خرج میدن ، فوق دکترای مغز و اعصاب توی عمل جراحی ضایعه مغزی مادرزادی به خرج نمیده !

.

.

.

همین الان حس درس خوندن بهم دست داد ولی من بهش دست ندادم ضایع شد بیچاره !
فک کنم دیگه هیچوقت بهم دست نده ، خیلی ناراحت شد !

.

.

.اس ام اس شب امتحان – خرداد ۹۲

سر امتحان استاد ها سوالاتی میدن که ما تا حالا ندیدیم !
در عوض ما هم جواب هایی میدیم که اونا به عمرشون ندیدن !

.

.

.

همه با هم یک صدا بخونیم
ﺗﺎب ﺗﺎب ﻋﺒﺎﺳﯽ ، اﺳﺘﺎد ﻣﻨﻮ ﻧﻨﺪازی !
“ جمعی از دانشجویان مشروط خُل و چِل ”

.

.

.

دانشجویان گرامی به لحظات ملکوتی “غلط کردم از ترم بعد میخونم” نزدیک میشویم !

.

.

.

امتحان وسیله س ، نمره دست استاده ، الکی خودتو از اینترنت نندازی بشینی درس بخونی ها !

.

.

.اس ام اس شب امتحان – خرداد ۹۲

بعضیا آبرو هرچی دانشجووئه بردن
نه مشروط میشن ، نه درسی رو می افتن ، حتی حذف هم نمیکنن
واقعا خجالت داره …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 258
  • بازدید کلی : 11,887